Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

Word- η αγαπημένη μου εφαρμογή

Γεια σας! Είμαι καινούριο μέλος και θα ανεβάσω την εργασία μου για το word.
Πιστεύω ότι το καλύτερο εργαλείο για τους μαθητές μου είναι η υπερσύνδεση.
Δυστυχώς τα παιδιά βαριούνται το ψάξιμο στα βιβλία, στις εγκυκλοπαίδειες στα λεξικά.
Μερικά δεν έχουν καν εγκυκλοπαίδεια στο σπίτι
Αναθέτοντας μια εργασία και προτείνοντας τους συγκεκριμένες ιστοσελίδες εξασφαλίζω κατά 90% την πραγματοποίηση της εργασίας.
Με αυτό τον τρόπο μαθαίνουν να επιλέγουν ( να κάνουν περίληψη ) τα βασικά στοιχεία που τους χρειάζονται και να παρουσιάζουν στους συμμαθητές τους την δική τους εκδοχή.
Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η απλή αντιγραφή - επικόλληση της σελίδας.
Παράδειγμα! Βρείτε μου τις χώρες και τα επίθετα που δείχνουν την καταγωγή από αυτές

Συμβουλευτείτε το pinterest.com-https://tinyurl.com/yavz4k75

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία Κυριακή....Συνεχισε

Δημήτρης Ανδρώνης είπε...

Μπράβο Κυριακή

Νεκτάριος Κουτσουρούμπας είπε...

Πολύ ωραία!!!

school-violence-and-bullying είπε...

Νομίζω, Κυριακή, ότι δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να δουλεύεις με τα παιδιά! 'Ετσι, αναπτύσσεις την κριτική τους ικανότητα και την αυτονομία τους στη μάθηση!