Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Ν.Ε. ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
(Ενότητα 26η – Οικολογία)

Μελετώντας το σενάριο για τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας, μπορούμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
1. Ο πρώτος στόχος είναι πολύ γενικός και αόριστος, καθώς το θέμα της Οικολογίας έχει μεγάλες προεκτάσεις. Δεν ορίζεται στους μαθητές ποιο ακριβώς πρέπει να είναι το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας και οι ερωτήσεις που δίνονται παρακάτω δεν βοηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση.
2. Δεν ορίζεται ο χρόνος μέσα στον οποίο πρέπει να γίνει η έρευνα και να παρουσιαστούν τα αποτελέσματά της.
3. Δεν ορίζονται κριτήρια καθορισμού των ομάδων.
4. Δεν ορίζεται ποιες ομάδες θα ασχοληθούν με ποιες ερωτήσεις.
5. Δεν συσχετίζονται οι πηγές από το διαδίκτυο με τις ερωτήσεις, έτσι η έρευνα μπορεί να γίνει κοπιώδης για τα παιδιά, καθώς θα πρέπει να τις ελέγξουν όλες.
6. Κάποιες από τις ιστοσελίδες που δίνονται δεν ανοίγουν, ενώ σε κάποιες άλλες θα έπρεπε να οριστεί ποιο θέμα θα εξεταστεί, καθώς αναφέρονται σε μεγάλο εύρος θεμάτων.
ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: