Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

Καλοί μου συνάδελφοι!!!!

Έχω πολλή χαρά σήμερα, γιατί κλείσανε τα σχολεία!!!!

15 μέρες ΔΙΑΚΟΠΕΣ.... Τρελλαίνομαι!!!

Επιπλέον, χάρηκα ιδιαίτερα, τώρα που άνοιξα το ταχυδρομείο μου και είδα την πρόσκληση για να συμμετέχω κι εγώ στο ιστολόγιό μας!
Νομίζω ότι είναι μόνο δικό μας, γιατί οι παλιοί... σιγά μη γράφουνε τίποτε εδώ μέσα τώρα πια.
Εμείς οι φρέσκοι γράφουμε λογικά!!!

Λοιπόν, θα σας στείλω καταρχήν μερικές καρτούλες,
μαζί με τις ευχές μου για τις γιορτινές μέρες!

Υπολογίζω ότι είναι μία για κάθε έναν από μας,
την ομάδα του 3ου Λυκείου Αιγάλεω!!!

Θα ήθελα να βάλω και ονόματα από κάτω, ποια χαρίζω σε ποιον... μα θα είμαι ειλικρινής.
Δεν θυμάμαι όλα τα ονόματα...
Έτσι τις στέλνω ανώνυμα... Ας διαλέξει ο καθένας μία όποια του αρέσει!!!!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!!!












Δεν υπάρχουν σχόλια: