Αξιοποίηση
εννοιολογικού χάρτη από το Φωτόδεντρο
Καθώς δεν είναι εύκολο να βρει κανείς σενάρια διδασκαλίας Αγγλικής με χρήση
εννοιολογικών χαρτών στα ψηφιακά αποθετήρια, σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να
χρησιμοποιηθεί κάποιος εννοιολογικός χάρτης που βρήκα στο Φωτόδεντρο αλλά που
προέρχεται από διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο.
Χρησιμοποιούμε λοιπόν τον παρακάτω εννοιολογικό χάρτη για το
Διαδίκτυο που μπορεί κανείς να βρει εδώ.
Η αξιοποίησή του μπορεί να γίνει ως εξής :
Στην 1η ενότητα του βιβλίου της Ε' "Internet Friends Around Europe" όπου οι μαθητές γνωρίζουν τον Υπολογιστή, το Διαδίκτυο και τις χρήσεις
του, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη
δραστηριότητα αυτή έτσι ώστε οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με το θέμα αυτό στη
μητρική τους γλώσσα και αυτό να
αποτελέσει έναυσμα για συζήτηση που θα προετοιμάσει τους μαθητές για την
ενότητα αυτή. Μπορούμε επίσης μετά τη
συμπλήρωση του χάρτη στο διαδραστικό πίνακα να αναθέσουμε στους μαθητές να
γράψουν σε ομάδες για ένα από τα παρακάτω θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας και
οι απαντήσεις να παρουσιαστούν στην τάξη:
1) What is
the Internet and what does it consist of?
2) What can
you do with the Internet?
3) How should
we use the Internet?
Αξιοποίηση
εννοιολογικού χάρτη στα Αγγλικά
Ζητείται από τους μαθητές της Ε' να
δημιουργήσουν έναν εννοιολογικό χάρτη με το εργαλείο text 2 mind map σαν συνέχεια
της ενότητας 7 του βιβλίου "Going Back in Time" και
μετά από έρευνα στο Διαδίκτυο, για την
καταγραφή και κατηγοριοποίηση των έργων του Shakespeare.
Παράδειγμα:
1 σχόλιο:
Πολύ ωραίος ο χάρτης σου!
Δημοσίευση σχολίου