Το
κυκλοφορικό σύστημα
Αναζητώντας
εννοιολογικό χάρτη αξιοποιήσιμο σε
διδακτικό αντικείμενο του τομέα Υγείας
Πρόνοιας
και Ευεξίας βρήκα επαναληπτικές ερωτήσεις
στο μάθημα της
Ανατομίας
,το κυκλοφορικό σύστημα του ανθρώπου
Στον
σύνδεσμο
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-4123
(διεύθυνση φυσικού
πόρου από το
φωτόδεντρο ) .
Το
μαθησιακό αντικείμενο αξιοποιεί
έναν
εννοιολογικό χάρτη σχετικό με τον ρόλο
του κυκλοφορικού συστήματος και τα
λειτουργικά χαρακτηριστικά της καρδιάς,
των αιμοφόρων αγγείων και των συστατικών
του αίματος. Μία
σύνοψη του κυκλοφορικού
συστήματος για γνωστική εμπέδωση του
μαθήματος. Προηγείται
των ασκήσεων έτσι ώστε να μπορούν να
ανατροφοδοτήσουν
τις γνώσεις τους.
-
γνωστικός
-
επαναληπτικόςΗ παραπάνω διδακαλία ολοκληρώνεται με τις ερωτήσεις που ακολουθούν.. Περιλαμβάνει είκοσι οχτώ ερωτήματα κλειστού τύπου ποικίλης μορφής (αντιστοίχισης, πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, τοποθέτησης στη σωστή σειρά κ.ά.) έτσι επιτυγχάνεται με συμπεριφοριστική προσέγγιση,εξάσκηση και πρακτική .Η διδασκαλία είναι στοχαστό-κριτικό μοντέλο με χρήση των ΤΠΕ. Εδώ τον ενεργό ρόλο κατέχουν οι μαθητές και ο καθηγητής ενεργεί μόνο συμβουλευτικά.
Ο διδακτικός
στόχος της χρήσης του εννοιολογικού
χάρτη είναι :
Aξιοποίηση
του εννοιολογικού χάρτη στο μάθημα
της Σύγχρονης Αισθητικής
Απολέπιση
προσώπου
Εννοιολογικός
χάρτης Απολεπιστικών Προιόντων
Ο
παρακάτω πίνακας προσφέρει την δυνατότητα
στους μαθητές να κατηγοριοποιήσουν την
εφαρμογή των απολεπιστικών προιόντων
με κριτήριο τον τύπο του δέρματος και
να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους στην
εκτέλεση των ομαδοσυνεργατικών
εργαστηριακών ασκήσεων του κεφαλαίου.
Αρχικά
αναγνωρίζουν τον τύπο του δέρματος και
στην συνέχεια αξιοποιώντας τον χάρτη
επιλέγουν το απολεπιστικό προιόν που
πρέπει να εφαρμόσουν .
Ρισσάκη Κων/να ΠΕ 18.04
1 σχόλιο:
Πολύ ενδιαφέρων ο εννοιολογικός χάρτης σου Κωνσταντίνα και η δραστηριότητα σου επίσης!
Δημοσίευση σχολίου