ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
(Ενότητα 26η – Οικολογία)
Μελετώντας το σενάριο για τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας, μπορούμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
1. Ο πρώτος στόχος είναι πολύ γενικός και αόριστος, καθώς το θέμα της Οικολογίας έχει μεγάλες προεκτάσεις. Δεν ορίζεται στους μαθητές ποιο ακριβώς πρέπει να είναι το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας και οι ερωτήσεις που δίνονται παρακάτω δεν βοηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση.
2. Δεν ορίζεται ο χρόνος μέσα στον οποίο πρέπει να γίνει η έρευνα και να παρουσιαστούν τα αποτελέσματά της.
3. Δεν ορίζονται κριτήρια καθορισμού των ομάδων.
4. Δεν ορίζεται ποιες ομάδες θα ασχοληθούν με ποιες ερωτήσεις.
5. Δεν συσχετίζονται οι πηγές από το διαδίκτυο με τις ερωτήσεις, έτσι η έρευνα μπορεί να γίνει κοπιώδης για τα παιδιά, καθώς θα πρέπει να τις ελέγξουν όλες.
6. Κάποιες από τις ιστοσελίδες που δίνονται δεν ανοίγουν, ενώ σε κάποιες άλλες θα έπρεπε να οριστεί ποιο θέμα θα εξεταστεί, καθώς αναφέρονται σε μεγάλο εύρος θεμάτων.
ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ
KΣΕ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΚΣΕ ΜΟΣΧΑΤΟΥ Οι δράσεις επιμορφούμενων φιλολόγων στις ΤΠΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ WORD ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ Το word είναι ένα ευέλικτο πολυμεσικό εργαλείο το οποίο παρέχει τις παρακάτω δυνατότητ...
-
Συνάδελφοι, καλή Σαρακοστή σε όλους και γρήγορη ανάρρωση στην υπεύθυνη της επιμόρφωσης κ. Κική! Ετοίμασα ένα πρόχειρο σενάριο πάνω στην ...
-
Εννοιολογικός Χάρτης Σχόλια και παρατηρήσεις σε Εννοιολογικό Χάρτη από το Φωτόδεντρο. Επειδή οι σχετικοί...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου