Κριτική στο :Διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας με χρήση διαδικτύου
Δεν αναφέρεται ο προβλεπόμενος χρόνος.
Στον 1ο στόχο αναφέρεται… «αφού δημιουργηθούν περιστάσεις πραγματικής επικοινωνίας» δεν επεξηγείται: επικοινωνία με τι;
Οι υπόλοιποι στόχοι αναφέρονται με αρκετή σαφήνεια.
Οι πηγές ιστοσελίδες που δίνονται είναι επαρκείς, με πλούσιο υλικό –πληροφορίες
arkturos ok
minenv έχει αλλάξει σε ypeka
wwf ok
μουσείο Γουλανδρή οκ
Ελλην. Κέντρο Βιοτόπων-Υγροβιοτόπων οκ
τη σελίδα http://students.auth.gr/ecology/ornithologikh δεν μπόρεσα να τη βρω ώστε να εκτιμήσω κατά πόσο μπορούν οι μαθητές ν απαντήσουν στο ερώτημα: «Γιατί οι φοιτητές νοιάζονται για το περιβάλλον».
Τέλος, σχετικά με την 6η ερώτηση : Στην ετυμολογία της λέξεως ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ : Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο χαρακτηρίζεται η λέξη ως «μη ελληνικής ετυμολογίας».
α. Με ποιο σκοπό τίθεται η ερώτηση; και γιατί τίθεται με τον τρόπο αυτό;
β. επιδιώκει να οδηγηθούν οι μαθητές στο συμπέρασμα πως είναι ένα αντιδάνειο γλωσσικό στοιχείο; Αν πρόκειται για κάτι τέτοιο, οκ.
KΣΕ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΚΣΕ ΜΟΣΧΑΤΟΥ Οι δράσεις επιμορφούμενων φιλολόγων στις ΤΠΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ WORD ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ Το word είναι ένα ευέλικτο πολυμεσικό εργαλείο το οποίο παρέχει τις παρακάτω δυνατότητ...
-
Συνάδελφοι, καλή Σαρακοστή σε όλους και γρήγορη ανάρρωση στην υπεύθυνη της επιμόρφωσης κ. Κική! Ετοίμασα ένα πρόχειρο σενάριο πάνω στην ...
-
Εννοιολογικός Χάρτης Σχόλια και παρατηρήσεις σε Εννοιολογικό Χάρτη από το Φωτόδεντρο. Επειδή οι σχετικοί...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου