- ΜΑΘΗΜΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΤΑΞΗ: A΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΘΕΜΑ:ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
- ΧΡΟΝΟΣ:2 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ.
- ΟΜΑΔΕΣ:3 ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 8 ΑΤΟΜΩΝ (1Η ΟΜΑΔΑ=ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, 2Η ΟΜΑΔΑ=ΜΕΤΟΙΚΟΙ, 3Η ΟΜΑΔΑ=ΔΟΥΛΟΙ)
- ΥΛΙΚΟ:1. ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ(www.fhw.gr/cronos) ΑΡΧΕΙΑ=ΚΟΙΝΩΝΙΑ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.2. ΒΙΒΛΙΟ ''ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, M. FINLEY, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ).
- ΣΤΟΧΟΙ:1. Η ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΙΑΣ ΕΚΑΣΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΑΘΗΝΑ.2. Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.3. Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΕΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.4. Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ/ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΘΕΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.5. Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ-ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΚΟΣΜΟ.6. Η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΣΩ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
1 σχόλιο:
Σωτήρη, όπως είπα και στην Έλενα , ωραία ως εκεί που έφτασες, αλλά πρέπει μα δίνουμε συγκεκριμένες ερωτήσεις με φύλλα εργασίας στους μαθητές. Δηλαδή πρέπει να γράφουμε στα σενάρια αναλυτικά και τη διαδικασία εργασίας. Η ιδέα σου βέβαια είναι πολύ καλή.
Κική
Δημοσίευση σχολίου